POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

07 května, 2023

Na skok v Děčíně

 Po více jak půl roce jsme konečně vyrazili vlakem do Děčína. Já jsem si hlavně chtěla zjistit, jakým spojem a také zda včas,  se dostanu do nemocnice na kontrolu po operaci, aby si syn nemusel brát dovolenou a vozit mě tam autem.  Po ověření spojů jsme se vydali na procházku městem a po nábřeží. 

Ulice Prokopa Holého - pohled k nádraží ČD
Kostel sv. Františka z Assisi na Husově náměstí
Vnitřek kostela sv. Františka z Assisi

Ulice Teplická  a vstupní portál jednoho z domů.
Sportovní centrum 
Socha sv. Floriána u muzea
Socha sv. Jana Nepomuckého u muzea
Železniční most
Zámek Děčín
Pastýřská stěna



Tyršův most
Pastýřská stěna a zámeček Nebíčko
Červený vrch

Smetanovo nábřeží


Pod Pastýřskou stěnou směrem část Bělá

Železniční mosty
Via ferrata ( lezecké dráhy)  na Pastýřské stěně



Na procházky zámeckými zahrady už nebylo dost času a hlavně manžela už bolely nohy, protože po zimě, kdy měl méně pohybu, 
začíná mít s chůzí problémy, zvláště  na delší vzdálenosti. Do Děčína pojedu 17. května na kontrolu a uvidím, zda budu mít po kontrole čas na focení

31 komentářů:

  1. Járo, jako vždy parádní snímky. V Labi hodně vody, vše zelené, docela dost jste toho nachodili. Ten výtah naproti zámku asi nefunguje?
    Hlavně, ať ti slouží zdraví a i fotky budou. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko ten výtah už byl zrušený dávno. Vím, že fungoval jen krátký čas... Místo něj jsou teď lezecké stěny. Já jsem jím ani nikdy nahoru nejela. Vždy byl mimo provoz. Děkuji za komentář a přeji Ti krásný den.

      Vymazat
  2. Jaruš,krásná zákoutí v naších krajích.Jak ty píšeš v příspěvcích že se někde už nepodíváš,tak já to tak mám také.Proto se ráda podívám na tvé příspěvky z druhého konce republiky.Hlavně ať ti zdraví slouží a můžeš na procházkách pořizovat další krásné fotky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji. Já teď mám zase plno fotek z procházek i z výletu, ale zase nějak nemám čas sedět u počítače. To bude, až se pokazí počasí a nebudu moci jít ven...Když je hezky, tak je potřeba to využít a být na čerstvém vzduchu. Nakonec doma je větší zima, než venku.....Měj se moc krásně.

      Vymazat
  3. Jaruško, krásné fotky z Děčína, kam jsem moc ráda jezdívala.👍👍👍👍
    Už jsem tam pár let nebyla, naposledy v ZOO. Měla bych to zase někdy napravit.
    Měj hezké jarní dny. 🍀🌸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko moc děkuji. My jsme tam nebyli od podzimu, ale teď po té operaci tam budu muset příští týden zase jet na kontrolu...Zatím jsme zjišťovali spojení a zkoušeli, zda se dostanu na ten správný čas na kontrolu a hned to využili na výlet na Kvádrberk, Fotky ale ještě mám stále ve foťáku.

      Vymazat
  4. Krásný Děčín Jaruško,hezky jste se prošli.Děkuji za podívanou (⁠•⁠‿⁠•⁠)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JIndřiško, moc jsme toho bohužel nestihli. Bylo to jen na otočku... Měj se moc hezky.

      Vymazat
  5. Járo, děčínské fotky jsou krásné, počasí vyšlo, takže skvělý výlet. U doktora přeji jen dobré výsledky, měj se hezky 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji. Výsledky se dozvím při kontrole 17. května. Myslím, že kdyby bylo něco špatně, tak už by mi volali... Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  6. Potěšila jsi mě záběrem na kostel také na řeku. Opatruj se, do kontroly je ještě dost času na regeneraci. Ať vše dobře dopadne a budu se těšit na další foto dokumentaci. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Byli jsme spíše hledat spojení, abych nemusela jet se synem a ten si nemusel kvůli mně brát v práci volno. Teď jsme si to ještě jeli vyzkoušet, zda to stihnu na správný čas a spojili to s výletem. Fotky snad také časem na blog dám. Ještě je mám ve foťáku Přeji Ti krásné jarní dny.

      Vymazat
  7. Jaruško, moc děkuji za krásné fotky z Děčína. Připomnělo mi to naši báječnou dovolenou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam je hezky. Mám ráda zámecké zahrady, ale tam se vydáme, až pokvetou růže. Jari moc děkuji a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  8. Moc ráda jsem se podívala, Járo! Je to fotogenické město a v té jarní zeleni - krása.
    Přeji hezký sváteční den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji a přeji Ti krásné jarní dny.

      Vymazat
  9. Jaruško opět parádní podívaná, super fotky ⚛ ღ ♥ hezký nový týden a ať kontrola dopadne na výbornou ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji a přeji Ti příjemné jarní dny.

      Vymazat
  10. Ahoj Jaru,
    moc krásné snímky z rozkvetlého Děčína. Přeji Ti pěkné dny, kontrola ať dopadne co nejlépe!...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aličko moc děkuji. Doufám, že to bude dobré...Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  11. Jaruško zdravím a děkuji za milé komentáře. Překrásné fotky jako vždy, parádní pokoukání, držím palce aby kontrola dopadla dobře ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Jaruško, nádherné fotky jako vždy. V Děčíně už jsem nebyla sto let, takže díky za krásné přiblížení. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc děkuji. My jsme tam loni jezdili na výlety docela často. Letos je to zatím spíše nutnost...Měj se moc hezky.

      Vymazat
  13. Anonymní9/5/23 10:22

    Lezarts
    Děčín v plné zeleni, radost pohledět!

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní10/5/23 20:23

    Nedávno jsem se tu toulala)))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je hodně míst na toulání. Miluji to na Sněžníku, kolem zámku, na Pastýřské stěně i v ZOO, na Kvádrberku a dál směrem Hřensko...Je tam krásné okolí a plno míst, která stojí za návštěvu.

      Vymazat
  15. Krásná procházka a nádherné fotky ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Zámek vypínající se nad Labem je velice působivý, ale i to sportovní centrum vypadá jako zámek. Hezké město, znám ho však jen jako vlakovou stanici při cestě do Německa.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.